Almost Lover - A Fine Frenzy

Almost lover——A fine Frenzy
  Your fingertips across my skin
  The palm trees swaying in the wind
  Images
  You sang me Spanish lullabies
  The sweetest sadness in your eyes
  Clever trick
  I never want to see you unhappy
  I thought you want the same for me
  Goodbye my almost lover
  Goodbye my hopeless dream
  I'm trying not to think about you
  Can't you just let me be? 
  So long my luckless romance
  My back is turned on you
  Should've known you'd bring me heartache
  Almost lovers always do
  We walked along a crowded street
  You took my hand and danced with me
  images
  And when you left you kissed my lips
  You told me you'd never ever forgot these images
  I'd never wanna see you unhappy
  I thought you'd want the same for me
  Goodbye my almost lover
  Goodbye my hopeless dream
  I'm trying not to think about you
  Can't you just let me be? 
  So long my luckless romance
  My back is turned on you
  Should've known you'd bring me heartache
  Almost lovers always do
  I cannot go to the ocean
  I cannot drive in the streets at night
  I cannot wake up in the morning
  Without you on my mind
  So you're gone and I'm haunted
  And I bet you are just fine
  Did i make it that easy
  To walk right in and out of my life
  Goodbye my almost lover
  Goodbye my hopeless dream
  I'm trying not to think about you
  Can't you just let me be?
  So long my luckless romance
  My back is turned on you
  Should've known you'd bring me heartache
  Almost lovers always do

       <恋人未满>

       你的指尖轻滑过我的肌肤
       棕榈树在风中翩翩起舞
  这一幕
  你为我吟唱那西班牙摇篮曲
  你的眼中映出甜蜜的忧伤
       和那狡黠的恶作剧
  我不愿看到你的哀伤
    我以为你也一样
  再见了,我无缘的爱人
  再见了,我无望的梦想
  我试着不再想你
    请让我独自离去
  再见了我不幸的爱
  我将转身离去
    早该知道你只能带给我无尽的心伤
  无缘的爱人总是如此
  我们穿行在拥挤的街道
  你拉住我的手在树荫下与你共舞
 
  当你离开时,你吻着我的唇
       说着你永不忘记这一幕
       我永远不愿看见你不快乐的样子
     我以为你也一样
       再见了,我无缘的爱人
  再见了,我无望的梦想
     我试着不再想你
       请让我独自离去
     再见了我不幸的爱
     我将转身离去
   早该知道你只能带给我无尽的心伤
   无缘的爱人总是如此
   我再也无法回到昔日的海边
     我再也无法行驶在午夜的街道
     我再也无法在清晨醒来
        若你在我心中从此消失
     但你离去我却还留在原地
     希望你一切都好
    而我是否能轻易的
       让你走入我的生命再离开
    再见了,我无缘的爱人
    再见了,我无望的梦想
      我试着不再想你
      请让我独自离去
      再见了我不幸的爱
      我将转身离去
   早该知道你只能带给我无尽的心伤
   无缘的爱人总是如此

A Fine Frenzy
  本名: Alison Sudol
  生日: 1984年12月23日
  5岁时父母离异,从此与母亲搬去洛杉矶,很少再见父亲 
  16岁高中毕业,她觉得自己又呆又乖,进入大学生活还太早
  18岁时组建第一支乐队Monro. 从此一发不可收拾。

评论
热度(1)

© 飞翔的耳朵 | Powered by LOFTER